JUST WANNA BE IN LOVE FOREVER AND EVER.

Det var väldigt längesen jag skrev här, min dator fick virus för ett tag sedan så har inte kunnat uppdatera.
Men livet just nu går väl lite upp och ner, jag är iallafall fruktansvärt kär i philip och jag är så otroligt glad vid honom, har dock inte varit världens bästa mot honom men jag vill att alla ska veta hur speciell han är och vilket underbart bra kille han är, har aldrig träffat någon som honom förr. Idag blir det antagligen strandvallen för att kolla på min kära storebror som spelar match idag, så jag hör av mig efter matchen som dem förhoppningsvis vinner för det går inte bra nu. Kommer även upp en massvid med bilder då också, ha en bra dag allesammans :)


världens bästa nim, hjärtevän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0