TRY YOUR BEST TO BREAK ME.

Hej! Orkar inte skriva så mycket nu, har äntligen kommit från mitt gamla jobb och jobbar härmed bara på Din Sko där jag trivs jätte bra! Har varit väldigt mycket smutskastning och ett omoget avtagande jag fick, har därför mått ganska dåligt den sista tiden, men man lär sig väl något utav allt.
Nu står mamma och lagar mat så det blir middag med familjen ikväll sen kör mamma mig till hällevik så jag kan vara hos Philip inatt för vi är båda lediga imorgon, kanske blir att gå ner till stranden på morgonen om vädret tillåter :) Hör kanske av mig när jag är framme om mitt hjärta låter mig låna datorn en stund, eller om vi inte har något annat planerat inför kvällen :)
Dagens låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0