ARKELSTORP/KÄRLEK

Nyvaken och Philip har nyss kört till jobbet så nu kan jag inte sova, men det är väl ändå dags att gå upp för snart måste jag ta bussen till jobbet. Det åskade super mycket igårkväll så det blev inte mycket sömn för oss, mysigt hade vi som tur vad, är ganska mysigt när det åskar och regnar. Självklart är jag rädd för åskan men när man har sin käraste nära så är det inte så läskigt längre utan då blir det istället lite halvmysigt :) Måste bara berätta hur glad jag är som har träffat honom, att man kan trivas så bra, allt gick så fort.
Nu får jag gå in och göra vid mig så jag kan åka och jobba, mot Burger King sen Din sko, ska bli en underhållande dag :)
Bästa veckan/helgen på länge. Det tackar jag Jennifer och Ida för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0