MYS

Kom nyss hem från Erik som vi firade idag, trevligt folk så det tackar man för. Stannade bara en liten stund för nu ligger jag i sängen och väntar på Philip, som jag har längtat!! Dock blir det en tidig morgon för jag jobbar på Din Sko, det var ju löning i onsdags så det lär bli mycket att göra imorgon :) Jag och Philip ska se om vi kommer upp i tid så kanske det blir frukost på House Of Bagels, ska dock till mycket om jag ska orka upp. Uppdaterar imorgon och lovar att jag ska bli bättre på det, ska försöka uppdatera minst två gånger om dagen.
Här får ni lite bilder från denna veckan :)
ida och jag

nim och jag

strandvallens glidare kim på mjällby matchen i måndags

bella och jag

jag och nim

fina Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0